Klantenservice

 

Klachtafhandeling

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. U kunt uw klacht via de e-mail, regulier post en/of telefonisch aan de afdeling klantcontact door geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Mail: info@deboerlederwarenenbijoux.nl  

Telefoon: 072-5610949

Adres: 

De Boer Lederwaren & Byoux
Europaboulevard 4
1825 SB Alkmaar

 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar De Boer Lederwaren en Bijoux bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Verzenden en Retourneren

 

Verzending: Alle bestellingen in Nederland tot 20 euro kosten € 3,95, vanaf 20 euro wordt uw bestelling gratis door PostNL bij u afgeleverd. Voor klanten uit België en Duitsland rekenen wij € 6,95 verzendkosten. Als extra service bieden wij ochtendlevering, avondlevering, ophalen bij een PostNL punt en extra vroeg ophalen bij een PostNL punt aan. 

 

– Ochtendlevering kosten + € 10,-

– Avondlevering kosten + € 1,25

– Ophalen bij een PostNL punt, geen extra kosten

– Extra vroeg ophalen bij een PostNL punt + €1,25

 

Retourneren/ruilen: U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Retouradres: 
De Boer Lederwaren & Byoux
Europaboulevard 4
1825 SB Alkmaar

 

Privacy Policy


De gegevens die u verstrekt bij het bestellen van een artikel of aanmelding van de nieuwsbrief, deze gegevens zullen alleen gebruikt worden om eventueel het artikel retour te zenden of om u de nieuwsbrief te sturen. Daarnaast bewaren wij ook de informatie die op de webshop word geraadpleegd o.a. uw bestel geschiedenis om met die informatie de webshop optimaal te kunnen onderhouden. Uw gegevens zullen dan ook nooit aan derden gegeven worden en alleen door ons bewaard voor de juiste doeleinden. Zodra u over één van de bovengenoemde verrichte handeling bezwaar maakt kunt u contact opnemen met ons. info@deboerlederwarenenbijoux.nl  of 072-5610949 en zullen wij direct uw gegevens verwijderen op uw verzoek.

Account gegevens

 

Als u zich wilt afmelden voor uw account dan kunt u dat via info@deboerlederwarenenbijoux.nl aangeven.